digital marketing
digital marketing

قبل از اینکه شروع به خواندن ادامه مطلب نمایید در صورتی که به دلیل مشغله زیاد فرصت مطالعه این مطلب را ندارید کافی است با ما تماس بگیرید و توضیحات را بصورت شفاهی بخواهید.

با توجه به توسعه سریع تکنولوژی و فناوری اطلاعات طی سال های اخیر و افزایش زمان استفاده ی کاربران از شبکه های اجتماعی صاحبان مشاغل بر آن شدند تا با نفوذ در فضای دیجیتال از این پلتفرم گسترده برای معرفی خود استفاده کنند. در واقع بازاریابی دیجیتال زیر مجموعه ای از مدیریت بازاریابی است. همچنین برای استفاده ی بهینه از این فضا ابزارهایی در دست است که می توان به تولید محتوای مطلوب در قالب کمپین های تبلیغاتی و قرار دادن کسب و کار در جایگاه مناسبی در فضای وب دست یافت.

دیجیتال مارکتینگ چیست؟

نیل پتل می گوید: “دیجیتال مارکتینگ به هر گونه ای از بازاریابی محصولات با خدمات می گویند که از طریق دستگاه های الکترونیکی انجام شود”

7 Essentials for Any 2018 Digital Marketing Strategy | Inc.com

در صورتی که تعریف نیل پتل دیجیتال مارکتر معروف را بپذیریم. عمر دیجیتال مارکتینگ به بیش از 100 سال خواهد رسید. استفاده از رادیو برای امر تبلیغات را در واقع می توان شروع صنعت دیجیتال مارکتینگ تلقی نمود. در صورتی که بخواهیم تعاریف خود را اندکی محدودتر نمائیم. می توانیم بگوییم دیجیتال مارکتینگ آنلاین نوعی از دیجیتال مارکتینگ است که از اینترنت برای ارتباط با مشتری استفاده می شود.

انواع دیجیتال مارکتینگ

مهم ترین انواع دیجیتال مارکتینگ عناوین زیر هستند:

  • ایمیل مارکتینگ
  • تبلیغات کلیکی
  • ریتارگتینگ
  • استفاده از شبکه های اجتماعی
  • اینفلوئنسر مارکتینگ
  • پوش نوتیفیکیشن
  • رپورتاژ آگهی
  • کوتاه کننده لینک
  • چت آنلاین

چرا به دیجیتال مارکتینگ نیاز داریم؟

تنها ، بازنده ها هستند که در برابر تغییرات مقاومت نشان داده و قدرت سوار شدن بر موج تغییرات را ندارند. افزایش روز افزون استفاده از تلفن همراه هوشمند ، جایگاه آن را به صورت روز به روز افزایش می دهد. متر کسی را می توان یافت که حاضر باشد تلفن همراه خود را در اختیار دیگران قرار دهد.

What is Digital Marketing? Think You Have the Answers? Think Again!

همین وابستگی به تلفن همراه و استفاده رو به رشد از آن است که کسب و کارها را تشویق به یافتن راههایی می کند. که بتوان ارتباط با مشتری را از این طریق فراهم کند. در صورتی که به تلفن همراه مشتری راه پیدا کنید قطعا دیده خواهید شد. می توانید ارتباط نزدیک با وی برقرار نموده و با ارائه ارزش پیشنهادی صحیح و نشان دادن مزیت رقابتی جایگاه رقیب را از آن خود کنید.

وظائف بازاریاب دیجیتال چیست؟

بازاریابان دیجیتال با هدف افزایش آگاهی از برند یا معرفی محصول با استفاده از یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ کار خود را آغاز مینماید. در این راه ابزار دیجیتال مارکتینگ به عنوان رسانه شناخته می شوند. استفاده از این رسانه و پیامی که قرار است این رسانه به مشتری منتقل نماید بخشی از عملکرد مشاوران بازاریابی است.

Three Awesome Digital Marketing Techniques to Boost your Profits - Meo  website solutions

با توجه به اینکه مهم ترین نوع ابزار و رسانه دیجیتال وب سایت است. سئو سایت نیز از اهمیت فراوانی برخودار می باشد. اکثر اوقات صاحبان صنعت و کسب و کار دانش و اطلاعات ارزنده‌ی قابل ارائه ای در اختیار دارند. که می توانند آن را با مشتری به اشتراک بگذارند. اما در انجام این امر سردرگم هستند و با هدایت صحیح و مشاوره منظم می توان دانش انباشت شده در اختیار صاحبان کسب و کار را در قالبی مخاطب پسند ارائه نمود.

از کجا باید شروع کنم؟

این راه با یک تماس آغاز می شود.